هوادارن محسن ابراهیمی

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خرید ممبر واقعی کانال از طریق اد اجباری چگونه است؟

اد اجباری چگونه انجام می شود ؟

✓ در این روش کاربر های نسخه های غیر رسمی تلگرام به طور اجباری در کانال شما عضو خواهند شد.

آیا ممبر ها در روش اد اجباری واقعی هشتند ؟

✓ بله ممبر ها کاملا ایرانی و واقعی بوده و همچنین ممبر های هدیه ارسالی برای شما نیز واقعی خواهند بود.

ریزش ممبر در روش اد اجباری چگونه است؟

✓ تمامی روش های جذب ممبر دارای ریزش هستند و در روش اد اجباری به علت دخیل نبودن اختیار کاربر , ریزش بین 30 تا 70 درصد کل سفارش خواهد بود.البته نگران نباشید ما در گروه تترو دیجیتال سفارشات شما را همراه با هدیه ای ویژه تقدیم حضورتان خواهیم کرد.

آیا روش اد اجباری بازدیدی را به همراه دارد؟

✓ بله البته چون در زمان اضافه شدن به کانال,کانال شما در صالت بی صدا است در پست های جدید شما این بازدید ها

محسوس خواهد بود.

برای تکمیل سفارش چقدر زمان نیاز است؟

✓ معمولا کمتر از یک روز ولی در سفارسات تعداد بالا طبیعتا این زمان افزایش خواهد داشت.

ممبر واقعی

ممبر واقعی

  • رضا hashemi
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت در اراک

اگر اهل استان مرکزی و شهر اراک هستید میتوانید برای آنلاین کردن کسب و کارتان برای و برای داشتن یک سایت بسیار مناسب ,شکیل, و قدرتمند با پشتیبانی بسیار عالی از خدمات گروه طراحی اراک وب دیزاین استفاده کنید.

تیم اراک دیزاین با سابقه بیش از ۱۰ سال در حوزه های فضای مجازی طراحی مانند طراحی سایتدیجیتال مارکتینگ و تمام زیر شاخه های آن می توانند شما را به راحتی تا رسیدن به موفقیت همراهی کند.

متخصصان اراک وب دیزاین دارای ۱۰ سال تجربه در زمینه های طراحی سایت در اراک سئو سایت در اراک و تمام خدمات آنلاین و مجازی هستند.

یک تیم قدرتمند تمام دغدغه شما برای درست انجام شدن یک کار پروژه را از بین میبرد و شما را با خیال راحت به سمت پیشرفت هدایت میکنند.

  • رضا hashemi
  • ۰
  • ۰

سئو سایت در اراک

سئو مخفف  (Search engine optimization (SEO)  می باشد که به معنای بهینه سازی وبسایت برای موتور های جستجو است.

بهینه سازی یا سئو به استاندارد سازی صفحات وب بر اساس استاندار های روز موتور های جستجو میباشد.معمولا در کشور ما فقط به بهینه سازی وبسایتبرای گوگل توجه میکنند که این به دلیل کاربران بسیار بالای این موتور جستجو در کشور ما است. برای خواندن مقاله ی سئو سایت در اراک با ما همراه باشید .

سئو سایت در اراک

سئو سایت در اراک

رمز موفقیت : ورود به صفحه ی اول گوگل

یک مثال معروف وجود دارد که میگوید اگه برای پنهان کردن یک جسد مکانی را ندارید آن را به صفحه ۲ گوگل منتقل کنید . 🙂

در واقع کمتر ۳ درصد جستجو های روزانه ای که در موتور جستجوی گوگل انجام میشود به صفحه ۲ منتهی میشود و ۹۷% کاربران در همان صفحه اول و لینک های اول سایت مورد نظر خود را پیدا میکنند.پس اگر شما در کلمات مورد نظر خود در صفحه اول گوگل نباشید عملا نمیتوانید هیچ استفاده مفیدی از وبسایت خود ببیرید چون هیچ مخاطبی سایت شما را نمیبیند .

پس شما باید بعد از طراحی وبسایت خود برای رتبه گرفتن در جستجو ها نیز فکری بکنید.سئو علمی است که به شدت تخصصی می باشد, به صورت مداوم در حال به روز رسانی است و عملا بدون تجربه کافی شما نمیتوانید حتی یک پله سعود کنید و شاید رفتار های غیر حرفه ای شما باعث وارد شدن ضرر های جبران ناپذیری به سایت شما شود.

  • رضا hashemi