هوادارن محسن ابراهیمی

  • ۰
  • ۰

خرید سرویس خواب کودک و نوجوان

امروزه هر کودک یا نوجوانی برای خود تخت خوابی جداگانه دارند که  در فضای اتاق خوابشان قرار می گیرد. لازم است بدانید استفاده از رنگ های روشن برای سرویس خواب کودک و نوجوان بسیار مناسب تر می باشند. سرویس خوابهای کودک و نوجوان تنوع رنگی و جنسی مختلفی دارند که نسبت به هزینه ای که پرداخت می کنید می توانید کیفیت سرویس خواب را انتخاب کنید. معمولا سرویس خواب های نوجوان را از ام دی اف می سازند که بیشتر با نئوپان شناخته می شود و مقاومت بسیار بالایی دارد.همچنین روکش ام دی اف امروزه با ملامینه یا فینیش فویل در بازارها موجود است. لازم است بدانید که ملامینه در مقابل رطوبت و سائیدگی مقاومت بالایی دارد.

سرویس خواب کودک
سرویس خواب کودک

اتاق خواب نوجوان به سه دسته تقسیم می شود:

  • قسمتی برای خواب

  • قسمتی برای مطالعه کردن و گذاشتن وسایل شخصی

  • قسمتی برای نشستن

تخت خواب راحت و استاندارد برای آرامش به هنگام خواب برای نوجوانان پر انرژی بسیار مهم است. داشتن میز تحریر و کتابخانه و کمد مناسب جهت چیدن وسایل شخصی و لباس ها و مکانی برای مطالعه از نیازهای مهم نوجوانان است. همچنین محلی برای نشستن نوجوانان با هم سن و سالهای خود که شامل یک فرش کوچک یا یک نیمکت و مبل راحتی می باشد از دیگر مسائلی است که باید به آن توجه داشت.

سرویس خواب ها قیمت های مختلفی دارند که این قیمت ها بر اساس اندازه ، رنگ و شکل و ساختار و جنس سرویس خواب می باشند. شما عزیزان می توانید با توجه به بودجه ی خود و سلیقه ی شخصی و دکوراسیون اتاق خواب ،سرویس خواب اتاق فرزندانتان را خریداری کنید.همچنین می توانید از طریق فروشگاه های اینترنتی نیز کالای مورد نظرتان را مشاهده و در صورت انتخاب خریداری کنید و یا از طریق نمایشگاه های دایر در سطح شهر سرویس خواب فرزندانتان را تهیه فرمایید.

چیدمان سرویس خواب بسیار مهم است پس به گونه ای آنها را در اتاق خواب قرار دهید که حداقل 2 الی5 سانت آنها را از دیوار فاصله داشته باشند.

سرویس خواب کودک

همچنین در بازارها تخت خواب هایی وجود دارد که به آنها نوزاد نوجوان می گویند.این تخت خواب ها از زمان تولد نوزاد قابل استفاده هستند تا زمانی که فرزند شما به سن نوجوانی برسد.این تخت خواب ها برای نوزادان دارای لبه های بلندی می باشند تا فرزند شما به هنگام راه رفتن دچار مشکل و آسیب نشود که این ارتفاع لبه های تخت متناسب با سن فرزند شما قابلیت تنظیم دارد. تخت خواب نوزاد باید به طور روزانه تمیز شود و سعی کنید از رنگ های روشن استفاده کنید تا به هنگام لک و کثیفی به زودی متوجه ی آن شده و آن را تمیز و پاک کنید تا فرزند شما از هر گونه آلودگی به دور باشد. علاوه بر این می توانید دور تخت خواب از پشه بند استفاده کنید تا نیش حشرات باعث آزار و اذیت فرزندتان نشود.

انتخاب تخت خواب بر اساس قد و وزن

بهتر است تخت خواب فاصله ای متناسب با زمین داشته باشد به گونه ای که نه زیاد بلند باشد و نه زیاد کوتاه . اگر می خواهید تخت خواب کودکتان تا سالیان درازی برایتان کار کند بهتر است هنگام خرید به نکات لازم و قد و وزن فرزندتان توجه کافی داشته باشید. اگر فضای کافی برای قرار دادن دو تخت خواب در اتاق را ندارید می توانید از تخت خواب های دو طبقه برای فرزندانتان استفاده کنید. لذا در این صورت باید به ارتفاع اتاق تا سقف توجه داشته باشید زیرا طبقه ی بالایی تخت خواب نباید به سقف نزدیک باشد. همچنین هیچ گونه لامپ و روشنایی نباید در محلی که تخت دو طبقه را قرار می دهید وجود داشته باشد.

تخت های چوبی یا نئوپان بهترین گزینه برای کودک و نوجوان می باشد. همچنین از تخت خواب هایی استفاده کنید که دارای کشو و فضایی برای قرار دادن وسایل شخصی هستند. تخت های فرفوژه مناسب کودکان نیستند زیرا لبه هایی تیز و برنده دارند. عرض مناسب تخت خواب در بازارها 70 سانتی متر و طولشان 130 سانتی متر می باشد که البته باید متناسب با قد فرزندتان آن را خریداری کنید.

انتخاب تشک استاندارد برای سرویس خواب کودک و نوجوان

برای سرویس خواب فرزندتان تشک مخصوص و متناسب و استاندارد انتخاب کنید. تشکی که نه خیلی نرم باشد و نه خیلی سفت. برای تست تشک ابتدا انگشتتان را در آن فرو کنید باید به گونه ای باشد که انگشت در آن نه خیلی فرو رود و نه این گونه باشد که اصلا فرو نرود و اینکه با قوس بدن هماهنگ باشد .نکته ی دیگر برای استفاده از تشک این است که شما باید هر سه الی چهار سالی یک بار تشک را پشت و رو کنید تا عمر تشک طولانی شود و مدت زیادی برایتان کار کند. سعی کنید تخت خواب را متناسب با دکور اتاقتان انتخاب کنید تا با سایر وسایل و دکوراسیون شما هماهنگ باشد.

 

  • ۹۷/۰۸/۲۶
  • رضا hashemi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی