هوادارن محسن ابراهیمی

  • ۰
  • ۰

سئو سایت در اراک

سئو مخفف  (Search engine optimization (SEO)  می باشد که به معنای بهینه سازی وبسایت برای موتور های جستجو است.

بهینه سازی یا سئو به استاندارد سازی صفحات وب بر اساس استاندار های روز موتور های جستجو میباشد.معمولا در کشور ما فقط به بهینه سازی وبسایتبرای گوگل توجه میکنند که این به دلیل کاربران بسیار بالای این موتور جستجو در کشور ما است. برای خواندن مقاله ی سئو سایت در اراک با ما همراه باشید .

سئو سایت در اراک

سئو سایت در اراک

رمز موفقیت : ورود به صفحه ی اول گوگل

یک مثال معروف وجود دارد که میگوید اگه برای پنهان کردن یک جسد مکانی را ندارید آن را به صفحه ۲ گوگل منتقل کنید . 🙂

در واقع کمتر ۳ درصد جستجو های روزانه ای که در موتور جستجوی گوگل انجام میشود به صفحه ۲ منتهی میشود و ۹۷% کاربران در همان صفحه اول و لینک های اول سایت مورد نظر خود را پیدا میکنند.پس اگر شما در کلمات مورد نظر خود در صفحه اول گوگل نباشید عملا نمیتوانید هیچ استفاده مفیدی از وبسایت خود ببیرید چون هیچ مخاطبی سایت شما را نمیبیند .

پس شما باید بعد از طراحی وبسایت خود برای رتبه گرفتن در جستجو ها نیز فکری بکنید.سئو علمی است که به شدت تخصصی می باشد, به صورت مداوم در حال به روز رسانی است و عملا بدون تجربه کافی شما نمیتوانید حتی یک پله سعود کنید و شاید رفتار های غیر حرفه ای شما باعث وارد شدن ضرر های جبران ناپذیری به سایت شما شود.

  • ۹۷/۰۹/۱۲
  • رضا hashemi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی